vrijdag 23 oktober 2015

Diy oreo oortjes houder


Diy

Hallo allemaal ik heb weer eens een diy.
Deze diy houd in dat we een oreo maken waar je je oortjes makkelijk omheen kan hangen.
De oreo is wel lastig om te maken, maar het is mogelijk.

















Zo ziet de oreo er uit als hij klaar is.
Ik gebruik hem om mijn oortjes omheen te wikkelen.


Nodig :
1 Een soort van sponsjes ( of gewoon sponsjes ).
2 Zwarte uittrekbare stof.
3 Lijmpistool (als je dat niet hebt kun je ook gewone lijm gebruiken). 
4 Wit papier.
5 Een spalkje (ik gebruik zo,n dingetje van glow in de dark armbandjes).
6 Een schaar.
7 Naald en draad.
8 Elastiekje.






1
Teken rondjes op de sponsachtige dingen, zorg ervoor dat ze gelijk zijn dit kun je doen met iets ronds.
Daarna moet je twee rondjes uit de sponsachtige dingen knippen.
Zorg ervoor dat je goed recht knipt.






Knip nu een groot stuk uit het zwarte stuk stof en leg een van je rondjes er op.




Vorm het stukje stof om het rondje en doe er een elastiekje omheen.




Nu word het lastig, naai met je naald en draad vlak langs het elastiekje.
Zorg er hier voor dat je ook door het sponsje heen gaat.
Als je hier mee klaar bent kun je het elastiekje er af halen.
En kun je het grootste deel van de zwarte stof er af halen.
Zorg er hier bij dat je niet in het stukje knipt waar je net hebt genaaid.




Plak hier nu een wit papiertje op.



6
 En doe nu het zelfde bij de ander.



7
Nu kun je het spalkje naar maat knippen.
De breedte van het spalkje houd in hoeveel er van je oreo wit is.






8
Plak nu het spalkje op het witte van je oreo.
Zorg ervoor dat hij goed in het midden zit.
Als het spalkje aan de ene oreo goed vas zit kun je hem aan de andere kant plakken.





9
Wacht nu een nachtje, en dan is hij klaar voor gebruik.





Ik vind de oreo super handig en gebruik hem veel, doe jij dat ook???
Ik hoop dat jullie deze diy leuk vonden.



Xoxo Mila


Geen opmerkingen:

Een reactie posten