zaterdag 17 oktober 2015

Room inspiratie

Room inspiratie

Hallo allemaal ik heb wat room inspiratie opgedaan en dat wil ik graag met jullie delen.
Misschien heb je deze room inspiratie al op Instagram gezien want daar heb ik het al op geplaatst, mijn Instagram account heet trouwens: _milasmit_.




















Ik ga namelijk de vlaggetjes maken die je daar ⬆️ Ziet.
Ze zijn eigenlijk heel simpel maar ik wil het toch met jullie delen.

Nodig:
1 Een schaar.
2 Leuke quotes ( ik heb ze van de Flow kalender maar je kunt ze ook gewoon uitprinten).
3 Washitape of gewoon plakband.
4 Touw
Dit is alles wat je nodig hebt.
Let,s get started.

1

Knip bij alle quotes aan de onderkant een leuk patroontje.

2






















Zo zien ze er dan uit.

3





















Vouw nu aan de bovenkant van al je blaatjes een klein randje om.
hier kan zometeen het touwtje doorheen.

4





















Knip nu een lang stukje touw.

5





















Doe dit touwtje er nu tussen.

6





















Plak dit nu vast met washitape of met plakband.
doe dit bij al je vlaggetjes.
en dan is je vlag klaar.
Je moet hem alleen nog even ophangen en dan ben je klaar.
vond je deze diy leuk zet dat dan even in de reacties en wie weet komt er dan nog een room inspiration of een diy.



Xoxo Mila








Geen opmerkingen:

Een reactie posten